Wij zijn vaak met Effeweg op pad geweest ,maar zijn er nu even klaar mee .
In de brochure staat dat we 6 .25 vertrekken vanaf Nieuwleusen ,is normaal want bekende van ons gingen ook mee en zouden om 7 .00 uur opgehaald worden in Apeldoorn en dat is een rit van een half uur ,maar ja plannen is een vak en bij Effeweg zit er één die het niet kan ,want wij worden om 4.45 uit bed gebeld waar we blijven door de chauffeur ,nou paniek alom ,wij wilde de mensen in de bus niet laten wachten dus vertelde wij gaan wel met eigen auto zijn we op tijd .
Zo gezegd zo gedaan ,en wij komen bij juffrouw Tok alles nog dicht GEEN BUS NIETS ,daar om kwart over 7 komt de bus en hebben wij 2 zitten wachten voor wij vertrokken ,als je om het benzinegeld vraagt is Effeweg niet thuis .
Dan komt de tweede schok er wordt ons door de chauffeur een plaats in de bus toegewezen en daar moesten wij 5 dagen blijven zitten ,want voorin zaten 4 dames die wagen ziek waren ha ha dan ga je met de bus op vakantie hoe ongelooflijk klinkt dit verhaal .
De chauffeur zat ook vast geplakt aan zijn telefoon ,dus mensen die slecht ter been waren werden ook niet geholpen om uit de bus te komen [hoe lomp kun je zijn ]
De laatste dag zouden wij s,morgens in Schmallenberg vrij zijn ,nou vergeet het maar in de bus richting Oberhausen naar CENTRO waar we al 4 x geweest zijn en waar we 3 uur rond moesten hangen ,terwijl Winterberg in de sneeuw lag en wij dat niet gezien hebben .
Nou Effeweg vooral zo door gaan dat kost klanten ,gelukkig zit er in Friesland ook nog een GOEDE busonderneming ,maar voor ons even GEEN Effeweg

Welke reis heeft u gemaakt?

Sauerland

Reactie Effeweg.nl:

Beste mevrouw Koller,
Hartelijk dank voor uw review. We zijn blij dat u uw review herzien heeft naar aanleiding van ons telefoongesprek met onze klantenservice. Hierbij hebben wij uw klacht besproken en zijn we tot een oplossing gekomen. We hopen hierom dat we u bij uw volgende reis weer in een bus van Effeweg.nl mogen begroeten. Vriendelijke groet, Miriam van Effeweg.nl

Score voor Effeweg.nl: 4/5
Zou u in de toekomst weer voor Effeweg.nl kiezen? Nee