Hterbeest polak

Nou wij zijn naar parijs geweest afgelopen woensdag zaterdag teruggekomen met mij meedere personen wat een slechte chaufeur. Hij gaf ook toe hij had in de bouw gewerkt het begon in didamzelf de koffer in laden ook de oudere mensen en er uit halen.weinig rustpauze 10 minute hooguit.eten bijna geen tijd voor.dan komt er een man water halen zeg hij tegen die vrouw geen gids.wat een aashol.die zelfde vrouw had hij meegenomen de laatste avond nou hij zou de stad laten zien.zei moest zeggen links rechts .levensgevasrlijk.dan nog het ergste mensen uit andere landen kregen niet te horen in engels wat we gingen doen.2 oudere dames konden niet oversteken door het voetballen.moesten met de taxi terug.ben vaker mee gewest altijd goede begeleiding gehadmoesten ook nog 5 euro betalen laatse avond mzaar we hebben er niets aan gehad.niemandeffeweg zal ik niet afkraken maar die chaufeur maak een hoop kapot bij jullie jammer voor effe weg. Verders goed maar wat een kwal jullie zijn wel meer horen.

Welke reis heeft u gemaakt?

Heel veel sterke punten van 10 tot 8 uur svonds 2 dagen zo.nogmaals niet jullie maar al die mensen was zo sneu.wat een chagerijn we hebben het fatsoen om niks te zeggen.een meisje zat te huilen kon niet plassen wand hij kon de bak niet leggen nergens

Score voor Effeweg.nl: 2/5
Zou u in de toekomst weer voor Effeweg.nl kiezen? Nee