Familie

15 d Balkan. Leuke reis maar chauffeur viel tegen. Die bekte iedereen af en hield zich niet aan hebt programma. Daardoor moesten we, naast ons geboekte excursiepakket, nog extra dingen bijboeken. Anders kwamen we er niet. Terwijl het in het standaard programma stond! Geen alternatieven geboden. Nee we moesten het maar betalen anders kwamen we er niet. Klachten ingediend bij Effeweg. Die moeite hadden we niet hoeven nemen. Ze nemen je gewoon niet serieus. Ze zeggen gewoon: ‘ de chauffeur zegt iets anders’. Dus ze gaan voor het gemak maar even van zijn verhaal uit en niet van de klant. Vorig jaar hebben we wel een leuke reis gehad met Effeweg. Maar dit is echt een dikke tegenvaller. Vooral hoe ze met onze klacht omgaan.

Welke reis heeft u gemaakt?

Land

Reactie Effeweg.nl:

Beste familie,
Vorige week hebben wij telefonisch contact gehad en uw opmerkingen besproken. Uiteraard vinden wij het jammer om te vernemen dat de reis niet geheel naar uw wens is verlopen. We bedanken u nogmaals voor uw opmerkingen en doen hiermee ons voordeel voor onze toekomstige reizen.
Effeweg.nl

Score voor Effeweg.nl: 0.5/5