Z.Cicek

Lange reis ivm wachttijden!
Een reis van Groningen naar Kopenhagen... maar je gaat na 3 andere opstapplaatsen naar het zuiden. Chauffeur zei minimaal 10 minuten wachten voor het vertek. We stonden bijna 2 uur te wachten bij het vermelde verzamelpunt. Het is dus zeker niet leuk dat je om 5.45 wordt opgehaald en uiteindelijk na 21.15 uur pas in het hotel aankomt. Voor de rest was het wel oke. Terugweg kon gelukkig een bekende van ons ophalen uit Bremen om naar huis te gaan. Omgerekend scheelde dat wel 7 uur reisuren!!!

Welke reis heeft u gemaakt?

Hotel was goed. Het ontbijt was lekker en prima service.

Reactie Effeweg.nl:

Beste Z.Cicek,
Wat jammer dat u minder tevreden bent over de reis in verband met de lange reistijd. Uw opmerking over het vroege vertrek en late aankomst is met name gericht op de route van de servicelijn van uw opstapplaats naar het verzamelpunt. Vanwege het feit dat Effeweg.nl een landelijke dekking heeft, worden onze klanten verspreid over Nederland opgehaald waarna ze op ons centrale verzamelpunt in Didam overstappen op de touringcar naar hun bestemming. Wij proberen de routes van onze servicelijnen logistiek zo gunstig mogelijk te plannen, maar helaas is dit niet altijd eenvoudig. Zeker voor reizigers die een opstapplaats hebben als eerste in de route van een servicelijn, kan dit resulteren in een langere reistijd. Gelukkig geeft u aan dat u tevreden bent over het hotel, fijn om te lezen! Wij hopen dan ook dat u ondanks bovenstaande terug kijkt op een mooie reis naar Kopenhagen.

Score voor Effeweg.nl: 1.5/5
Zou u in de toekomst weer voor Effeweg.nl kiezen? Nee