Patricia

Vol spanning op de bus wachten en ja hoor prachtige bus haalt ons op rind 7.00 in utrecht.. van uit daar door naar nieuw dijk en daarna zelfde route terug op weg naar breda . Best jammer had incl koffie en dat heen en weer rijden 3 uur kunnen schelen! En dat met een klein kind ?
Uiteindelijk na diverse stops rond 17u pas in parijs een rijs van ruim 10 uur! In verhouding met mensen die gesproken zijn in het magic circus hotel wel extreem lang.. maar toch goede moet moe naar de hotelkamer.. deze is prachtig leuk en netjes. Eten is prima drinken gemiddeld bijna 5 euro per glas. In de is is ook nog gesproken over " het einddiner" waar je zogezegd niet omheen kunt stond voor het boeken nergens beschreven dus nu of boeken of niet dan moet je wachten.. dan zit je met een bus vol moeie ouders en kids .. geen prettig idee zeker als je hoort dat we om 10.30 vertrekken en pas om 18u in het restaurant aankomen en daarna iedereen nog naar hun afzetpunt moet.
Het avond eten bijgeboekt was volgend ff weg goedkoper als dat ik hier zou reserveren.nou niet dus!!! Na navraag is het hier altijd 29.95 voor volwassenen en per 1 volwassene 1 kind gratis.. hier baal ik echt van!! Ik vond disney super de chauffeur erg aardig maar de reis niet goed.

Welke reis heeft u gemaakt?

Chauffer erg aardig

Score voor Effeweg.nl: 2/5