e sajet

Wij zijn voor het eerst met ffweg.nl op vakantie geweest naar schotland 7 dagen en we zijn heel tevreden over deze reis alsmede onze vrouwelijke schauffeur miep ik ben zelf beroepsschauffeur 41 jaar maar zij heeft mij versteld doen staan wat een geweldige rijstijl heeft zij miep diep respect.
En onze groep was ook geweldig iedereen even aardig en allemaal op tijd in de bus is natuurlijk ook bepalend voor je reis natuurijk.
alleen de gids in edinburgh was geen topper niet eens voorgesteld en ze had het bijna alleen maar over scholen en ons land vond ze helemaal niets en zou daar ook nooit willen wonen erg belangrijk allemaal dus misschien puntje voor ffweg.

Welke reis heeft u gemaakt?

de overtocht van rotterdam was geweldig prachtig schip met heerlijk eten en alles goed geregeld ook leuke shows aan boord.
mooie rit naar het hotel en 2 uurtjes rijden een stop op goede service punten .
Ons hotel rob roy {legende in schotland net zo als robin hood} lag in een schitterende streek met goede kamers goed ontbijt en een heerlijk diner.
exursies onderweg zijn fantastich ga niet alles vertellen maar alles is echt super alleen jammer van de regen in edinburgh .

Score voor Effeweg.nl: 5/5
Zou u in de toekomst weer voor Effeweg.nl kiezen? Ja