Men word vriendelijk geholpen
Ook neemt men de tijd en als je dan wat langer moet wachten is er een zitje . Heel belangrijk er is een klanten toilet. Ook voor kleine klantjes zijn ze attent . Speeltafeltje aanwezig . Deskundige hulp met goede uitleg.
Sterke punten
Vriendelijk voor alle leeftijds categorie en gaan vakkundig te werk
Alles is keurig netjes de voorzorg maar ook de nazorg voor de bril
Verbeterpunten of tips
Het terug brengen van het tasje ivm milieu 😉
Het is geen must maar beter als de prullenbak
Aangekocht product
Nieuwe bril