Eddy's

Annemarie

Vreselijk 😢 Dat je zo met je klanten kunt omgaan. Ik had een Reinders pakje besteld, waarvan er op de site stond dat het een pak was, maar ik kreeg alleen de top. Vervolgens zei de klantenservice dat de broek inderdaad uitverkocht was, dus dat ik de top wel zonder kaartje mocht retourneren. Uiteindelijk gebeurde er niks, dus ik mailde of ik nog reactie kreeg. Vervolgens werd ik gebeld, heb ik het verhaal netjes uitgelegd. Ze konden niks doen, enkel de top terugsturen. Ik kreeg mijn set niet, mijn geld niet terug en ik kon de gebruikte top weer geretourneerd krijgen. Dit is niet ondernemen, en geen oog voor service en hoe je met je klanten omgaat. Ik voel me hier oprecht vervelend bij.

Reactie Eddy's:

Hi Annemarie, bedankt voor je review en wat jammer dat je het zo ervaart! Je hebt bij ons een Reinders sweater besteld en daar zit helaas geen broek bij zoals te zien is op de onze website. En te lezen bij de product informatie. Zoals telefonisch besproken konden we je de broek nog los leveren zodat je toch een complete set zou hebben maar dit wilde je niet. Omdat je de sweater al gedragen had konden we helaas niets anders doen dan je de sweater retour sturen. We hopen op je begrip en dat we je in de toekomst toch weer mogen verwelkomen op onze webshop!

Score voor Eddy's: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Reinders set