Eddy's

Tim Postma

Slechte service, beschadigd product ontvangen is klant zijn probleem.

Shirt gekocht, ontvangen en direct beviel de kleur mij niet. Ik heb het shirt niet eens gepast want ik zou hem toch niet houden. Had 9 dagen niks van hen gehoord, zelf achter aan gemaild, zeggen zij ineens dat het shirt wat ik terug gestuurd heb beschadigd zou zijn. Dit is mij nooit opgevallen aangezien ik het shirt niet eens aan gehad heb. Zij beweren dat er 'bloedvlekken' in zitten maar dit kan dus niet van mij zijn. Ongevraagd het shirt terug gestuurd naar mij en nu weigeren ze met enige oplossing te komen. Volstrekt belachelijk, vermijd deze winkel ten aller tijde.

Reactie Eddy's:

Hi Tim, bedankt voor je review. Er is meerdere malen en nog steeds iedere dag contact over en weer met je over het item met bloedvlekken wat jij retour hebt gestuurd. Je hebt deze ook helaas niet van te voren bij ons gemeld toen je het item in ontvangst hebt genomen. Helaas voldoet het item niet aan onze retourvoorwaarden door de kleine bloedvlekken op de rug en is het item daarom naar je terug gestuurd. Ik snap dat dit ontzettend vervelend voor je is echter kunnen wij hier helaas geen uitzondering van maken omdat het item dus niet voldoet aan onze retourvoorwaarden door de bloedvlekjes op de rug. Toch hopen we in de toekomst je wellicht nog blij te kunnen maken met een ander item!

Score voor Eddy's: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
MALELIONS YOUTH CLUB T-SHIRT