Eddy's

J Timmermans

Fabrieksfout is blijkbaar het probleem van de klant

Ik kocht ondertussen 4 weken geleden een shirt welke mij goed bevallen was. Ik wilde hetzelfde shirt ook in een andere kleur dus bestelde ik hem.
Ik had hetzelfde shirt dus ik had hem niet meer aangedaan en zo in de kast gelegd. Toen ik hem aanwilde zag ik dat hij kapot was bij de naad. Na mail contact gehad te hebben kreeg ik te horen dat ik fotos moest maken en dat ik hem dan terug kon sturen zodat ze het konden overleggen met de leverancier. Daarna zou er contact gelegd worden over de oplossing.

Na een week nam ik contact op. Reactie het shirt is ontvangen. Na weer een aantal dagen weercontact opgenomen. Reactie het shirt ligt bij de kleermaker.

Dit is niet overlegd. Ik heb een nieuw shirt besteld wat kapot is. Een fabrieksfout. Dat hoef ik niet. Het is een shirt van normaal 80 euro!!! Het zou wel zo netjes zijn om een nieuwe te sturen of het geld terug te storten. Even overleg voordat er zomaar iets gedaan wordt.

Oplossing die ik wil, Graag geld terug! Ik heb het shirt 14 juni retour gestuurd...

Reactie Eddy's:

Hi Jeroen, bedankt voor je review en wat vervelend dat je het zo ervaart en er een klacht op je item is gekomen. Wij hebben de klacht beoordeeld en dit een gelukkig niet eerder voorkomen klacht. Omdat het item gewassen/ gedragen is en de klacht op te lossen valt door hem te laten maken bij onze kleermaker hebben we ervoor gekozen om dit te laten doen.
Helaas heeft hierin bij de terugkoppeling naar jou wel een kleine miscommunicatie ondervonden. Je geeft zelf aan dat je het item ook in een andere kleur al hebt, dus kan zelf ook concluderen dat het hierbij niet gaat om gebreken aan het item zelf.
Je items is inmiddels retour ontvangen vanuit onze kleermaker en is weer zo goed als nieuw. Helaas kunnen wij bij gedragen items deze niet zomaar als zijnde retour verwerken en aan je crediteren en ontvang je daarom je bestelde shirt (gemaakt) vanuit ons terug.
We hopen dat je er veel plezier van hebt en wensen je een fijne dag. Bij verdere vragen lezen we het natuurlijk graag!

Score voor Eddy's: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
T-shirt