Arjen

De liefde is toch wel over. Bedrijf heeft zijn zaken niet voor elkaar.
Facturatie is niet op orde en het bedrijf is niet telefonisch voor financiële zaken bereikbaar. Verwijzen dan naar de chat, waar je geen response krijgt na een 1,5 uur daar te hangen. Verwijzen dan nog door naar whatsapp als je sneller geholpen wil worden. Echt hoor, hier heb je als zakelijke klant echt geen trek in. Vorige keer al 2 uur bezig geweest om een fout van hun met de facturatie proberen op te lossen.
Eerder al problemen met de laadpaal gehad waar de monteur van de leverancier maar niet uitkwam. Bleek er een probleem te zitten in de communicatie vanuit E-flux die na een reset vanuit E-flux backoffice opgelost was.
Dan de snelladers in beheer bij hun. Onlangs naar een snellader gereden die op beschikbaar en werkend stond. Daar aangekomen, storing. Medewerker gebeld en ze gingen resetten. Duurde wel even, dus eerst naar mijn afspraak. Wederom gebeld, ja weer online en werkend. Toch maar weer die kant op op mijn laatste %, want geen andere mogelijkheden in de buurt. Storing en niet werkend. ANWB en afslepen maar. Meerdere keren daar geweest dat de paal in storing was en niet aangetoond in de diverse laadapps. Toch maar op zoek naar iets anders.

Reactie E-Flux by Road:

Hi,
Wat vervelend om te lezen dat je een negatieve ervaring hebt gehad met onze klantenservice. We streven ernaar om al onze klanten zo goed en efficiënt mogelijk te helpen. Als zakelijke klant verwacht je terecht een vlekkeloze communicatie, en we begrijpen dat dit niet altijd het geval is geweest. Onze oprechte excuses hiervoor. Met betrekking tot de facturatie ontvang ik graag meer details over wat er niet in orde is, op deze manier kunnen we ons blijven verbeteren. Aanvullende feedback kan worden gestuurd naar marketing@road.io.
Sjoerd
Team E-Flux by Road