Stijn De Groote

Handige laadpas, maar... Bedrijf stuurt facturen voor beweerde laadsessies van enkele maanden geleden, zonder informatie over de locatie, uitbater, adres, ... van de laadpaal waardoor de laadsessie niet geverifieerd kan worden. Als je als respectabel bedrijf een factuur opstelt, moet deze ook te verifiëren zijn door de klant. Daar trekken ze zich bij dit bedrijf duidelijk niets van aan en verschuilen ze zich achter een flauw excuus dat 'zij er ook niets aan kunnen doen'.

Na heel veel mails heen en weer, waarbij ik 'zelf maar bij de uitbater van de laadpaal moet navragen waar de laadsessie was' (hoe kan ik dat doen als er alleen 'n/a' op de detaillering staat?) en dergelijke meer, ben ik geen stap verder. Ik ontvang al maanden berichten als 'We kijken het na'.

Ik meldde dat ik de volgende factuur zou verminderen met het onterecht afgehouden bedrag. Daar volgde geen protest op, maar nu ontvang ik aanmaningen met extra kosten.

Ik dacht dat Eflux/Road een goede klantendienst had, reden waarom ik deze aanbieder had gekozen.

Om te lachen. Bezint eer ge begint ;-)

Reactie E-Flux by Road:

Hi,
Bedankt voor je review. Allereerst onze welgemeende excuses dat jouw case, met betrekking tot een factuur, niet naar verwachting is afgehandeld. Voor het opstellen van de facturen zijn wij afhankelijk van de laadpaal beheerders waar jij je auto hebt opgeladen. Helaas komt het wel eens voor dat er een vertraagde laadsessie opduikt die dan alsnog gefactureerd moet worden. Zoals mijn collega aangaf bleek er een dashboard fout te zijn voorgevallen in één van deze vertraagde laadsessies, waardoor jouw factuur niet de juiste informatie bevatte.
Onze finance afdeling heeft een credit nota voor de factuur aangemaakt. Beide facturen zijn nu als betaald gemarkeerd. Nogmaals onze excuses voor het ongemak, ik hoop dat we je op deze manier naar verwachting hebben geholpen. Mocht je nog vragen hebben, kun je mailen naar marketing@road.io.
Sjoerd Kortekaas
Team E-Flux by Road