Richard

Wat een slechte service. Al meerdere laadkabels opgeblazen aan één van hun laadpalen hier in de straat. Bij melding geen terugkoppeling dus geen idee of ze dat probleem al verholpen hebben en ben niet van plan weer €270 voor een kabel te betalen. Andere laadpaal hier in de straat doet totaal niets. Herkent niet eens of er een auto aanhangt. Plaats dan niets als je geen kwaliteit kan leveren!

Reactie E-Flux by Road:

Hi Richard,
Erg vervelend dat de laadpaal dit effect heeft gehad op de laadkabels. Als ik dit zo lees denk ik echter niet dat dit aan de software ligt, maar aan de laadpaal zelf. Hiervoor moet dus de laadpaal eigenaar gecontacteerd worden om (wellicht samen met een installateur) naar het probleem te kijken. Die laadpaal eigenaar zijn niet wij, wij leveren alleen de software voor de laadpaal. Uiteraard helpen we wel graag om dit probleem op te lossen. Mijn collega heeft je hierom gemaild om te vragen naar het serienummer zodat we kunnen kijken om welke laadpaal het gaat en we contact op kunnen nemen met de eigenaar om het probleem aan te pakken. Als je hierop wilt reageren, dan kunnen we je verder helpen.
We horen het graag!
Kirsten van den Brink