Super!
Beschrijf hier uw ervaring
9 jaar geleden mijn E-Bikez fiets gekocht met voorwielmotor. Km stand 11.300 km. Zeer tevreden! Heeft me nooit in de steek gelaten. En toch nooit laten onderhouden… Ook nooit de accu hoeven te vervangen, die doet na 9 jaar nog steeds! Echt een superfiets! Toch ook wel een minpuntje: dat dunne stangetje van het zadel brak een keer af tijdens het fietsen. Hadden ongelukken van kunnen komen. Heb er een normale dikke stang in gezet. Hij veert nu niet meer, maar wordt gecompenseerd met een goed zadel. Toch 5 sterren aangezien ik er verder al 9 jaar probleemloos op fiets!