Hennie Eerhart

Zoals ik al schreef in mijn review van 17 september: een prima bedrijf met ter zake kundige eigenaren.

Beschrijf hier uw ervaring

Aanvulling op mijn review van 17 september 2019
Na een weekje in de omgeving van Roermond te hebben gefietst, hebben we de caravan verplaatst naar Epen in Zuid-Limburg om onze fietsen eens uit te proberen in de Limburgse heuvels. Op de site klimtijd.nl kun je van nagenoeg elke Limburgse heuvel zien hoe stijl de klim is. Nou wij hebben heuvels gedaan tussen de 5 en de 10%. Ik moet zeggen de Lazisse stelde niet teleur. Met mijn gewicht van 110 kg en nog de hond in de mand erbij van 10 kg moest er in totaal toch 120 kg de berg op worden gereden. In ondersteuning 9 kon ik elke heuvel nemen. Bij mijn vrouw met haar 65 kg ging dat natuurlijk een stuk gemakkelijker. Logisch dat in mijn geval er door de accu en de motor flink moest worden gewerkt. De actieradius liep daarbij terug naar zo'n 40 kilometer en dat vind ik een uitstekende prestatie gelet op de power die door motor en accu moest worden geleverd. De actieradius van mijn vrouw lag toen toch wel zo'n 20 kilometer hoger. Al met al een hele plezierige ervaring en het geeft ons nog meer vertrouwen in de fiets en de kwaliteit daarvan. Oh en bergje af bleef de fiets heerlijk stabiel en bewees de schijfrem uitstekend zijn dienst. Wij hopen nog heel lang van deze fietsen te kunnen genieten.

Score voor E-bikez.nl: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: