D.H.Kootwijk

Toch nog een klein minpuntje .

Beschrijf hier uw ervaring

Het betreft het onderhoud en eventuele reparaties. Dit is uitbesteed aan fietsnet. Het is niet mogelijk als je een reparatie hebt naar dit bedrijf toe te gaan. Als je dus een kleine reparatie hebt, ben je verplicht een afspraak te maken zodat zij dan aan huis komen. Dit heeft als gevolg een behoorlijke rekening. Voorrijkosten en arbeidsloon. De voorrijkosten heb je dus niet als je zelf met je fiets naar de reparateur gaat. Dit scheelt als gauw rond de 60 euro. Hier moet een oplossing voor worden gevonden. Misschien toch meerdere bedrijven inschakelen die de fietsen van dit merk kunnen repareren en.... dat je je fiets er dus zelf even naar toe kunt brengen.

Reactie E-bikez.nl:

Beste heer Kootwijk, hartelijk dank voor uw review, positieve bericht omtrent de eerlijke uitleg mbt accu's en uw kritische noot ten aanzien van voorrijkosten.
Voorrijkosten zijn bij E-bikez alleen van toepassing buiten de garantieperiode, daarbinnen hebben wij juist geen voorrijkosten. Hoe fijn is dat ! Voor wat betreft reparatie en onderhoud laten wij al onze klanten vrij om via E-bikez of een lokale fietsenmaker de ebike in onderhoud te nemen. Natuurlijk weet onze servicepartner Distri-Net het meest van onze elektrische fietsen en ze hebben bovendien landelijke dekking. De vrijblijvendheid die wij bieden en de mogelijkheid tot specialistische hulp maakt het voor u als klant flexibel in uw keuze.
Wij wensen u veel elektrisch fietsplezier !
Het E-bikez team

Score voor E-bikez.nl: 4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: