Mianne Bertisen

Mijn ervaring is prima bevallen. Ik had van tevoren mijn twijfels bij online laten drukken, maar de kwaliteit was prima en de communicatie over het algemeen ook goed. Ik heb nog wel een paar kleine verbeterpuntjes:
- de omschrijving op de site over papiersoorten etc. is niet altijd duidelijk. Hier zouden jullie wat meer informatie over kunnen geven (voorbeelden over wat de termen inhouden bijvoorbeeld)
- het was me niet duidelijk of de bestelling direct na het uploaden in behandeling zou worden genomen. Het is misschien fijn als je een bevestigingsmail krijgt als alles in goede orde is ontvangen en wanneer het door gaat naar de productie.
- wat algemene informatie over hoe alles in zijn werk gaat in het algemeen is sowieso wel fijn. Ik moest nu meteen het geld overmaken, maar ik wist niet precies wat er ging gebeuren, dus dat gaf geen fijn gevoel.
- en een laatste, dringende tip (dit ging bij mij namelijk mis): zorg dat jullie altijd de track&trace code meesturen. In mijn geval was de track&trace code bij de proefdruk meegestuurd, waardoor ik ervan uitging dat dit bij de definitieve druk weer zou gebeuren. Ik had best wat tijdsdruk dus ik heb er achteraan gebeld en toen is mij de track&trace code nagestuurd, maar was het pakketje al onderweg. Ik kon daardoor het tijdstip van leveren niet aanpassen en heb daardoor het pakketje gemist. Ik heb uiteindelijk erg veel moeite moeten doen om het pakketje nog op tijd te ontvangen, terwijl als ik de track&trace code een dag eerder had ontvangen, ik het tijdstip van leveren aan had kunnen passen en dan zou er niks aan de hand zijn geweest.

Het is veel goedkoper om bij jullie online te drukken dan bij lokale drukbedrijven. Verder is het fijn dat er een gratis proefdruk gemaakt kan worden en dat er een PDF check mogelijk is. De levering is ook vrij snel.

Score voor Drukwerknodig: 3.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Afgenomen dienst: Yearbook MMD cohort 2017-2019