Ingrid

Na even getwijfeld te hebben of ik mijn ervaring moet delen, doe ik het nu toch.
Bij mij is chronische slapeloosheid vastgesteld. In de hoop dat Droomsap mij zou helpen om beter door te slapen en dieper te slapen, heb ik dit product gekocht. Het leek te helpen. Ik gebruikte het een paar nachten en stopte dan weer een nacht. Wel schoot ik af en toe een beetje uit door het uitschenken van het dikke sap. Hierdoor kreeg ik dus waarschijnlijk meer binnen dan was toegestaan. Ik sliep er beter op. Alleen het opstaan werd een drama en overdag viel ik geregeld in slaap. Ik functioneerde niet meer. Toevallig had ik toen 2 weken vakantie en waren we thuis. Die weken zijn echter als in een roes aan mij voorbij gegaan. Ik kon niets, deed niets en was er met mijn gedachten totaal niet bij.
Ik had een eerste afspraak met mijn slaappsycholoog voor CGTI. Ik zou beginnen aan een slaaptraject van 6 weken ter verbetering van mijn slaapkwaliteit. Zij schrok ervan dat ik mij zo voelde. Zij heeft het daarna uitgezocht en het blijkt dat het stofje wat in het sap zit ervoor kan zorgen dat je je 24 uur lang suf voelt. Doordat ik soms iets uitschoot, werd dit effect nog meer versterkt.
Ik raad het product af. Het heeft er bij mij voor gezorgd dat mijn vermoeidheid nog erger is geworden en ik niet normaal kan functioneren. Ik ben een jonge vrouw van 43 jaar, ben verder gezond en leef een heel gestructureerd leven. Ik voel me echter op dit moment een oude vrouw..!

Welke producten heeft u gekocht? (meerdere antwoorden mogelijk)

DroomSap

Zou u ons product aan anderen aanraden?

Nee

Reactie Dromenwinkel:

Beste Ingrid, we hebben elkaar uitvoerig gesproken. In ons gesprek heeft u aangegeven dat we dit in een korte samenvatting onder uw review mochten plaatsen. We hebben in ons lange gesprek een aantal dingen samen uitgevonden: 1) u bent onjuist voorgelicht door uw slaappsycholoog, Doxylamine heeft een werkingsduur van 6-8 uur en een halfwaardetijd van ongeveer 13 uur, het is dus de volgende dag goeddeels uit het lichaam verdwenen. 2)Verder zijn we tot de conclusie gekomen dat u hoogstwaarschijnlijk overgevoelig bent voor een van de ingrediënten van DroomSap. U reageert ook heftig op vele andere geneesmiddelen.
We hopen dan ook dat u een andere oplossing kunt vinden voor uw slaapprobleem.
Tot slot over uw beoordeling van de informatie op de website: dit betreft onze oude website. De nieuwe website is onlangs live gegaan en in deze staat veel informatie, achtergronden en wetenschappelijke publicaties. Voor vragen zijn we altijd bereikbaar via e-mail of de chat functie op onze website.

Score voor Dromenwinkel: 1/5
Droomsap