Ik heb al vanaf 2022 heel goede ervaringen met DYP. Eerst de kleding voor mijn man. Spijkerbroeken met elastiek in de tailleband, makkelijk aan en uit te trekken.
Mooie pasvorm, uitstekende kwaliteit.
Nu heb ik kleding nodig voor mezelf. Als je ouder wordt, verandert het figuur. Ik ben in de lengte gekrompen en de maat van mijn taille is met enkele centimeters toegenomen.
Dus nu voor mij ook broeken met elastiek in de tailleband.
Ik heb prachtig passende broeken gevonden bij DYP en ben daar heel blij mee.
Sterke punten
De website is duidelijk en makkelijk in gebruik. Ik kon heel gemakkelijk mijn maat vinden aan de hand van een vragenlijst.