Prima!
Sterke punten
Goede afhandeling, nette verpakking, net even iets meer aandacht voor de klant door de hand geschreven kaart bij de bestelling. Super!
Goede afhandeling, nette verpakking, net even iets meer aandacht voor de klant door de hand geschreven kaart bij de bestelling. Super!