Ik shop voor mijn moeder van 90. De blouses van Erfo staan haar prachtig en zitten heerlijk. Het zelf geschreven briefje bij de bestelling vindt ze ook altijd heel leuk. De bezorging gaat snel en netjes en leuk verpakt en als iets retour moet, wordt dat ook snel afgehandeld.
Sterke punten
Netjes en kwaliteit.