Van den Vonder Nicole

Wij hebben onze aankoop geannuleerd. Er is iets fout gelopen met ons huisnummer en wij hebben dit onmiddellijk gemeld. Maar helaas kon DYP er niks meer aandoen. Een onbeleefde mail en de boodschap dat wij het zelf moesten oplossen deed ons nadenken. Nadien kregen we een nieuwe mail met de vraag of onze bestelling nog wilden en dat we daarvoor 10 euro extra dienden te betalen. Toen hebben wij de bestelling geannuleerd.

Reactie DRESSYOURPARENTS:

Beste mevrouw Van den Vonder,
Het verhaal is toch iets anders dan u doet voorkomen. Zoals u in eerdere beoordelingen kunt lezen zoeken wij -bij een eventuele fout- altijd naar een goede oplossing.
Zo ook in uw geval. Pas een dag nadat u een bericht ontving van ons dat uw bestelling verstuurd was, heeft u ons een bericht gestuurd dat u het verkeerde huisnummer heeft ingevoerd. Wij zijn per omgaande met onze vervoerder gaan bellen om te kijken of dit nog te corrigeren was. Omdat het een zending naar het buitenland betrof, en die al in België was aangekomen, was dit niet meer mogelijk voor Post.nl.
De zending is vervolgens geweigerd op het door u opgegeven huisnummer en naar ons teruggestuurd. Omdat wij dit voor u heel vervelend vinden hebben we aangeboden de kosten voor het opnieuw verzenden te delen, wij hebben immers de kosten voor de retourzending uit het buitenland al betaald, hetgeen ons een goede tegemoetkoming lijkt voor iets waar wij niets aan kunnen doen, of de order voor u te annuleren. Voor dat laatste heeft u gekozen en het bedrag is direct naar uw rekening teruggeboekt.
We begrijpen uw teleurstelling maar hopen toch dat we u in de toekomst nog eens in onze shop terug mogen zien.
Het team van D.Y.P

Score voor DRESSYOURPARENTS: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee