Ik heb 2 broeken gekocht voor mijn vader van 83. Ze zitten prachtig, mooie kwaliteit kleding. En snelle levering.
Sterke punten
Snelle levering, mooie kwaliteit kleding. nette retourafhandeling.
Snelle levering, mooie kwaliteit kleding. nette retourafhandeling.