Montage medewerkers

Telderman

Door Dylan een tuinhuis laten plaatsen met glazen panelen. Prijs erg gunstig, eindresultaat om te huilen. We hebben de glazen panelen er uit moeten halen omdat het hele tuinhuis scheef aan het wegzakken is, de puinen zaten klem en dreigden kapot te klappen. Dylan zou zaken naleveren en alles netjes oplossen. Maar Dylan geeft geen gehoor en komt afspraken niet na. Ik ben bezig met een juridisch traject. Tuinhuis bouwkundig laten onderzoeken, de staanders hebben verschillende maten, balken zijn te dun, het geheel is met spijkers vast geschoten, daardoor zeer instabiel. Hoe op te lossen; alles slopen en opnieuw beginnen. Ik snap dat je voor de prijzen van Dylan geen Hillhout huis mag verwachten, maar dat de boel na een paar weken op instorten staat, dat is wel erg triest. Ik hoop dat ik later nog kan aangeven dat Dylan er iets aan gaat doen, maar tot nu toe geen enkele reactie.

Dus kan ik je maar 1 advies geven; laat je niet door de prijs lokken. Zoek je een standaard pergola, geen bijzonderheden voor een paar jaar, dan is het wellicht een optie. Maar als je wil dat het langer blijft staan en dat het wat afwijkt van een standaard Ikea pakket, dan zou ik verder kijken.

Reactie Douglas houtbouw:

Beste Heer Telderman,
Wij weten niet bij welk bedrijf u hebt gekocht maar niet bij ons.
U bent geen klant van ons, en er werkt bij ons geen Dylan.
wij vragen u met spoed deze reactie te verwijderen anders zijn wij genoodzaakt juridische stappen te ondernemen tegen u. M.v.g. directie Douglas Houtbouw

Score voor Douglas houtbouw: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: