Versteeg

We bestelde een spiegel van 250,- die volgens de website op voorraad was. Aan het eind van de bestelling natuurlijk netjes betaald. Een aantal dagen later ontvingen we een e-mail met daarin de mededeling dat de spiegel niet meer op voorraad was en dat deze pas over 4 weken leverbaar zou zijn. We konden kiezen tussen wachten of annuleren. Op de vraag of ze een alternatief konden bieden kregen we het antwoord dat ze niks vergelijkbaars hadden. We gaven aan dat we wel wilde wachten.
Na 5 (!!) weken wachten helaas geen spiegel en ook geen bericht van de douchezaak.
Zelf telefonisch contact opgenomen, toen bleek ineens dat ze toch een alternatief hadden, wel bijna 2x zo duur. Deze spiegel was echter wel bij hun op voorraad kon binnen 2 werkdagen (ik belde dinsdag, zou gaan om donderdag) bij ons in huis zijn. Verzocht om een tegemoetkoming, dit gingen ze overleggen en mailen.
We kregen inderdaad (de volgende dag) een korting van 50,-. Direct gereageerd dat we deze spiegel wilde bestellen. Inmiddels zijn we 2 dagen verder maar nog geen reactie op de mail. Wederom telefonisch contact opgenomen en de dame aan de telefoon gaf aan dat ook deze spiegel bij de leverancier besteld moest worden. Dat deze bij hen op voorraad zou zijn was volgens de woorden van douchezaak gelogen.
De spiegel zou eventueel wel maandag bij ons geleverd kunnen worden, maar ik kon niet direct bij mevrouw de bestelling doen, dit moet per mail.
Kortom, deze zaak heeft geen spullen zelf op voorraad, ook niet als dit op de website vermeld staat. Klantenservicemedewerkers vertellen verschillende dingen en collega's vallen elkaar af. Ook mogen de medewerkers nergens over beslissen (blijkbaar mag de klantenservice niet beslissen over bedragen van een kleine 50 euro). Zoals de waard is... Ik vind deze zaak in elk geval niet meer te vertrouwen. Loze beloftes, valse informatie op de website, niet oplossingsgericht en niet klantvriendelijk.

Score voor Douchezaak: 0.5/5
Spiegel