Sanne

Wat een ontzettende slechte service. Ik heb hier een jurk besteld die de volgende dag geleverd zou worden. Helaas kreeg ik twee dagen later een bericht dat de jurk toch niet geleverd kon worden. Ik heb contact opgenomen met het bedrijf. Mevrouw aan de telefoon vond dat mijn toon niet correct was (ik was enigszins teleurgesteld omdat mijn dochter die 4 wordt haar jurk niet op tijd zou krijgen). Mevrouw zei vervolgens dat ze zich niet de les laat lezen en dat ik maar beter niet meer kan bestellen. Dat je zo met je klanten omgaat vind ik onwaarschijnlijk.

Reactie Dottig.com:

Beste klant,
U bestelt op vrijdagavond. In het weekend verwerken wij geen orders, omdat DHL het ook niet kan versturen. Helaas bleek het het jurkje wat u had uitgekozen niet meer op voorraad. Dit hadden wij op maandag direct moeten aangeven, maar in deze extreem drukke periode kan er wel eens iets mis gaan. Niet alleen bij ons, maar ook bij de vervoerder, zeker rond de kerstperiode. Daarom is het altijd verstandig om voor een verjaardag niet krap van tevoren te bestellen. Wij informeerden u op dinsdag. Het resultaat was hetzelfde. Het alternatief wat wij voorstelden vond u niet goed. Zelfde jurk, andere kleur. U begon een hele preek af te leggen aan ons en hield daar niet mee op. Wij begrijpen dat u teleurgesteld bent in ons. Wij vinden het zelf ook heel vervelend en zijn echt niet blij als wij klanten slecht nieuws moeten brengen. Maar ons de les lezen, gaat ons inderdaad te ver. We zijn allemaal mensen en maken fouten. Wij moeten onze voorraad goed bijhouden en u moet op tijd bestellen, zodat wij niet als zondebok worden aangewezen als de verjaardag is verpest. Gr. Team Dottig

Score voor Dottig.com: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: