Caroline Colman

Het is de eerste maal dat ik bij het bedrijf besteld heb. Wel vind ik de verzendkosten hoog zeker als je weet dat je ook moet opdraaien voor de retour kosten. Het kleedje dat ik heb ontvangen is te klein terwijl mijn docht qua gewicht onder de curve zit gezien haar leeftijd. En als ik naast de verzendkosten nu ook eens retour kosten en nieuwe verzendkosten moeten betalen voor een maatje groter wordt het wel een heel duur kleedje. Dit weerhoudt me ervan om in de toekomst nog feestkleedjes te bestellen. Wat heel jammer is aangezien jullie een fantastisch aanbod hebben

Mooie kleedjes

Reactie Dottig.com:

Beste klant,
Jammer dat u denkt dat u 3 x verzendkosten kwijt bent, terwijl dit niet zo is.
Wij zullen het voor u uitleggen.
Bij het kopen op afstand nemen wij de verzendkosten heen voor ons rekening, als u de gehele bestelling terug stuurt. Dit betekent dat wij zonder iets verkocht te hebben, verzendkosten aan u kwijt zijn. Dit zijn wij wettelijk verplicht en wij houden ons daar aan, net als alle andere internet shops. De retourkosten zijn voor uw rekening. Wij kunnen het ons niet permitteren per bestelling per klant , de heen en retourkosten te betalen. Sommige winkels doen u geloven dat u gratis heen en retourzending heeft, maar gelooft u ons, dat is verrekend in de aanschafprijs, anders overleven deze winkels ook niet. Wij willen onze prijzen van de artikelen echter schappelijk houden, zodat klanten die wel meteen de juiste maat hebben en tevreden zijn over de bestelling (95%), niet onnodig duur betalen voor verzendkosten die niet gemaakt worden. Wij krijgen slechts 5% retour dus het grootste deel van onze klanten profiteert van lagere aanschafprijzen!
Daarbij moet u ook niet vergeten dat als u fysiek gaat winkelen, de parkeerkosten ook soms oplopen en daarbij de benzinekosten niet vergeten moeten worden.
Wilt u terug sturen en omruilen voor een andere maat? Dat kan, dan betalen wij opnieuw de kosten voor het versturen voor u!
Wij hopen het hiermee verduidelijkt te hebben.
Gr. Team Dottig

Score voor Dottig.com: 2.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: