Minni mouse

Ma contact goed, maar tegenstrijdig met wat er op de website aangegeven word. 24 uurs levering is uit eindelijk 7dagen later levering geworden. Mijn kinds verjaardag is al voorbij. Had ook voor 17.00 uur besteld. Daarin tegen heeft de medewerker wel haar best gedaan om alsnog 1dag van te voren, alle sin orde te maken helaas is het organisatorisch niet gelopen zoals we wilde. Vandaar dat ik het binnengekomen pakketje weer retour stuur.

Goed mail contact

Reactie Dottig.com:

Beste klant,
Wat vervelend dat het niet op tijd bezorgd is!
U heeft op vrijdag 10 januari besteld. Wij hebben het direct in orde gemaakt. Vervolgens zou het op zaterdag bij u afgeleverd moeten worden. Dit gaat ook 99% van de gevallen goed....alleen bij u had DHL een sorteerfout gemaakt. Iets waar wij niets aan kunnen doen. Vervolgens wordt er op maandag niet bezorgd door DHL in Nederland en is uw pakket op dinsdag afgeleverd. Dit is natuurlijk heel vervelend, Het is maar 1 dag vertraging maar door het weekend en de maandag lijkt dat voor u kennelijk 7 dagen vertraging. Het is voor ons overmacht en er staat ook op onze website dat klanten zelf het risico nemen om 1 dag van tevoren iets te bestellen voor een verjaardag. Het is verstandiger om dat wat ruimer van tevoren te doen. Gr. Team Dottig

Score voor Dottig.com: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: