Carmen

Onlangs een eenhoorn hoofdband besteld. Deze keer bij een Nederlands zaak in de hoop op betere kwaliteit dan die online uit het buitenland. Voor de prijs, letterlijk 9 keer zo duur, had ik beter verwacht. Helaas precies hetzelfde. Het is nogal klein, oortjes en hoorn wat scheef, draad op de punt van de hoorn slecht afgewerkt en steekt uit, grote stukken lijm die onder en achter de bloemen vandaan komen. De kleine roosjes van papier. Het is gewoon dezelfde, met exact dezelfde gebreken. Jammer!

Levertijd was langer dan aangegeven.

Reactie Dottig.com:

Beste klant,
Wat jammer dat u een negatieve ervaring heeft met onze eenhoorns. Wij herkennen dit niet. Wij krijgen ook nooit diademen of haarbanden retour wegens slechte afwerking. Maar misschien had u een misdruk...er was wel heel veel mis aan, als wij uw verhaal zo lezen. Jammer dat u hierover niet met ons gemaild heeft. Dan hadden wij in overleg kunnen kijken wat wij voor u konden betekenen. En natuurlijk had u ook de haarband direct kunnen retourneren op onze kosten. Maar als u geen contact legt met ons, kunnen wij verder ook niets betekenen. Dat de levertijd langer was, kwam door 2e Paasdag en dit hebben wij aan al onze klanten meegedeeld. Annuleren van de bestelling was ook geen probleem geweest. Met groet, team Dottig

Score voor Dottig.com: 1.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: