Kwaliteit verspreiding en/of drukwerk

Peter Dehing Dance Studio's

De verspreiding is waanzinnig slecht geweest, kijk hebben gewoon leerlingen die we kunnen vragen of ze de flyers ook gehad hebben, nu dat haalde amper de helft. Op onze twee eigen adressen hebben we ook geen flyers gekregen en we hebben meerdere weken achter elkaar verspreid

Reactie Doordropshop:

Dag Peter, we hebben inmiddels contact inzake jouw klachten en zijn in afwachting van de reactie van de verspreider. Erg vervelend dat je de verspreidingen niet als succesvol hebt kunnen ervaren. Maar het is dus ook niet zo dat je helemaal geen bevestiging hebt van verspreidingen, toch een deel van jouw leerlingen geeft aan de flyer(s) te hebben gezien... Het is ook lastig om de ontvangst te controleren. Soms kunnen mensen het zich niet goed herinneren, hebben niet goed gekeken of in het verkeerde folderpakket. Wil niet zeggen dat dit bij jullie het geval is hoor! Week 34 en 35 waren vakantieweken. De verspreiders van de folderpakketten hebben dan te maken met net iets meer open wijken (geen bezorger) dan gebruikelijk. We wachten de reactie van de verspreider af, en kijken samen of we tot een oplossing kunnen komen. Groet, Merel

Score voor Doordropshop: 0.5/5
Zou je Doordropshop.nl aanbevelen? Nee