KS Verlichting BV

Voor ons kerstpakket hebben we 30 items besteld bij deze discountoffice.nl Factuurnummer F2047968 We kopen hier als bedrijf wel vaker dus we dachten vertrouwd te kunnen kopen.

Ik had natuurlijk bij diverse leveranciers leuke items aangweschaft voor in het kerstpakket van onze medewerkers, dus ik wachtte netjes alle leveringen af vooraleer ik begon met de kerstpakketten te maken, klinkt logisch toch? 16 november besteld en 8 december de pakketten gemaakt. Bleek dat ik 2 items te weinig geleverd had gekregen van discountoffice.nl

Ik dacht, kan gebeuren, even bellen. Kreeg ik een hele koude dame aan de lijn die over mij heen praatte en 1 zinnetje tot 5 maal toe herhaalde. "U zit over de termijn heen"

Toen ik haar uitlegde waarom de situatie in dit geval wellicht voor zoulance daarin geschikt was (kerstpakketten) had ze daar totaal geen boodschap aan en herhaalde wederom het zinnetje.

Als bedrijf hebben wij hier al voor duizenden euro's besteed, maar als je niet coulant kan zijn, zeker met de reden zoals hierboven, dan heb je gewoon een klant verloren.

Ik heb dus ook intern aangegeven dat discountoffice.nl op onze blacklist komt te staan als leverancier.

En die collega zou ik op een cursus klantbenadering sturen, over iemand heen praten is gewoon niet sjiek.

Prijs misschien?

Reactie DiscountOffice.nl:

Geachte klant,
Bedankt voor uw feedback en onze excuses dat dit als onprettig heeft ervaren. Ondanks de goede zorgen vanuit het magazijn, is er helaas een telfout gemaakt bij het verpakken van uw bestelling. Zoals onze collega heeft aangegeven viel uw melding buiten de meldingstermijn, maar de collega heeft u gewezen waar u alsnog een melding kon doen. Helaas betreft uw bestelling een seizoenartikel welke inmiddels is uitverkocht en niet meer terug op voorraad zal komen. Ook om deze reden is een tijdige melding noodzakelijk. Voor de missende 2 artikelen zal een creditering volgen. Mocht u op onze website nog een geschikt alternatief vinden, dan horen wij dat graag. Uiteraard vinden wij dit heel vervelend en bieden daarom ook onze oprechte excuses aan.
DiscountOffice.nl Klantenservice

Score voor DiscountOffice.nl: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee