MVH

Ik heb 2 A0 stoepborden besteld, deze kwamen de eerste keer al helemaal open aan, deze heb ik toen niet aangenomen. 4 grote pakketten die slecht verpakt waren en door DHL niet zachtjes behandeld waren. De tweede keer waren de dozen nog dicht, maar wel al beschadigd. Discountoffice heeft geen extra doos gebruikt en de dozen zaten met wat nietjes dicht.

Nu zag ik dat het A0 stoepbord was en niet de A1, ik had de verkeerde besteld. Kan gebeuren. Dus wilde ze weer terugsturen. Ik moest daarna 4 keer verzendkosten betalen om het terug te sturen, ze boden daar geen service op hoe het product dan het beste teruggestuurd moest worden. Alleen maar algemene voorwaarden mails, originele verpakking en er mag niks aan zijn.
Ik voelde de bui al hangen.

Ze versturen met DHL en die verplichten een verzendcode er op te schrijven, mocht niet. Het stoepbord met voet had geen verpakking, alleen de verzenddoos. Discountoffice verwacht dat ik zelf 4 keer een hele grote doos moet aanschaffen of zo want alles moet onbeschadigd en in originele verpakking terugkomen.

Het gevolg was dat de retourmelding niet akkoord was en er 25% waardevermindering werd toegepast. Ze maken hun probleem nu mijn probleem. Echt grote onzin. Het bedrijf had gewoon een extra doos om hun producten moeten doen, dan was er geen probleem geweest. Ik doe er nooit meer een bestelling!

Er waren er bij deze bestelling geen. Geen coulance, geen vriendelijke medewerker, alleen maar het verschuiven van het probleem naar mij als zakelijke klant.

Reactie DiscountOffice.nl:

Geachte klant,
Als u een verkeerd artikel heeft besteld en u wilt dit retourneren dan kunt u gebruik maken van onze retourprocedure, zie https://discountoffice.nl/retourvoorwaarden. De kosten van het terugsturen van de producten zijn voor de afnemer. Voor zakelijke klanten geldt dat de artikelen ongebruikt en in originele, ongeopende, onbeschreven, onbeschadigde verpakking ontvangen dienen te worden. Helaas hebben wij uw retouraanvraag hierdoor af moeten wijzen. Om u enigszins tegemoet te komen hebben wij een waardevermindering voorgesteld.
DiscountOffice.nl Klantenservice

Score voor DiscountOffice.nl: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee