Joost

Waardeloze service.
Als ik geen sterren kon geven zou ik dat doen. Helaas is 1 het laagst.
Product besteld. Werd in verkeerde kleur geleverd. Op de pakbon staat duidelijk een andere naam/kleurcode dan op de factuur, en na contact opgenomen te hebben werd ik telefonisch erg makkelijk afgewimpeld. Vervolgens heb ik een mail gestuurd waarin ik aangeef dat het verkeerde product geleverd is. Discountoffice.nl geeft me vervolgens aan dat de door mij bestelde kleur is uitverkocht! Ze vragen of ik deze wil houden of drie maanden wil wachten op de juiste kleur......
Dat is natuurlijk mooi zaken doen, het juiste product is er niet. Dus er wordt willens en wetens een verkeerd product ingepakt. Wil je dan je geld terug - maken ze je het zo moeilijk mogelijk. Ik bestel NOOIT meer iets via deze site. Inmiddels het zelfde product via een betrouwbare website gekocht. Wel in 1x goed.
Grote afrader deze site, wees gewaarschuwd.

Ik ga melding van deze praktijken maken bij het ACM(Autoriteit consument en markt). Ik spoor iedereen die bewijs heeft van de misstappen van deze webshop aan hetzelfde te doen!

Niet - gewoon bij een andere site bestellen!

Reactie DiscountOffice.nl:

Geachte klant,
Bedankt voor uw review. Onze excuses voor deze fout. Uiteraard heeft u niet expres een verkeerde uitvoering van uw bestelling ontvangen. Wij werken met externe magazijnen, waarbij dit magazijn het verkeerde model heeft ingevoerd. Hierdoor heeft u wel het juiste model besteld, maar is het verkeerde model uitgeleverd. Toen u dit meldde hebben wij dit direct bij het externe magazijn aangegeven en bleek het juiste model niet meer op voorraad te zijn. U heeft daarom de optie gekregen om het verkeerd geleverde model te behouden of om deze te retourneren. U heeft er voor gekozen om deze te retourneren. Zodra wij deze hebben ontvangen zal het geld aan u worden terug gestort. Nogmaals onze excuses voor de verkeerde levering.
DiscountOffice.nl Klantenservice

Score voor DiscountOffice.nl: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee