J.E. Oswald

Nadat een bestelling die binnen 1-2 werkdagen geleverd zou worden uiteindelijk niet werd geleverd (er werd wel een niet-werkende DHL track-en trace-code gegeven), reageert dit bedrijf in eerste instantie niet. Op dag 4 nogmaals een bericht verstuurd. Hierop werd slechts gereageerd met de woorden dat ik maar gewoon rustig moet afwachten totdat de afdeling "retouren" deze zaak heeft uitgezocht. Uiteraard kan ik mij hierbij niet neerleggen; ten eerste is er geen sprake van een retour, ten tweede was de levertijd al met 2 werkdagen toegenomen en als laatste is kan ik niet accepteren dat dit bedrijf hun logistieke problemen in mijn tijd wenst uit te zoeken. Er kon zelfs niet aangegeven worden wanneer ik mijn bestelling eindelijk zou ontvangen. Hierop heb ik verzocht deze bestelling te annuleren en het bedrag te retourneren zodat ik elders de bestelling kan plaatsen. Sindsdien reageert men nergens meer op. Ook de telefonische toezegging (door de klantenservice) dat ik teruggebeld zou worden wordt tot op heden (inmiddels 1 week nadat de bestelling is geplaatst) niet nagekomen. Er is op geen enkele manier contact te krijgen. Dit bedrijf geeft blijk van een grote minachting voor hun klanten. Zelfs bij een duidelijk aantoonbaar gebrek van hun zijde kun je als klant niets beginnen en ben je veroordeeld om monddood stil af te wachten totdat dit bedrijf hun logistieke chaos op orde heeft. Daarnaast wordt je op een bijzonder neerbuigende manier aan de kant geschoven. Waarschijnlijk begint de teller van 1-2 werkdagen levertijd dan pas te lopen. Op dit moment heb ik geen enkel idee wanneer (en of) er eindelijk iets gaat gebeuren; inmiddels staat de teller op 6 dagen levertijd en is er nog geen enkel uitzicht. Zelfs annuleren kan niet; men reageert immers niet meer. Een bijzonder nare, misselijkmakende manier om met klanten om te gaan.

Geen te bekennen op dit moment

Reactie DiscountOffice.nl:

Geachte klant,
Het spijt ons dat een deel van uw bestelling nog niet geleverd is. We hebben uw melding direct in behandeling genomen, soms kan het enige dagen duren voordat wij meer informatie van het magazijn ontvangen. Helaas blijkt dat het pakket op een verkeerd adres geleverd is door onze vervoerder. Op uw verzoek zullen wij dit artikel annuleren. U ontvangt z.s.m. een creditnota. Excuses voor het ongemak.
DiscountOffice.nl Klantenservice

Score voor DiscountOffice.nl: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee