E.T.

Toetsenbord besteld op 01-10-2020, website geeft aan "30 op voorraad"
Klacht 1: gefronste wenkbrauwen..
Levering, twee weken later, moest apart besteld worden, dit terwijl er op de site werd aangegeven "30 op voorraad"?
Klacht 2: de eerste lichte irritatie..
Doordat het apart moest worden besteld geen mogelijkheid op retournering.
Dit is conform de wet kopen op afstand niet toegestaan, Deze stellingname is dus misleidend en overtreed de Nederlandse wet.
Klacht 3: en dan echt geïrriteerd..
Levering, blijkt een UK toetsenbord te zijn, indeling is niet standaard, dus ik heb een product ontvangen wat ik niet besteld heb.
Dus product retour.
Nu heb ik een credit factuur ontvangen waar 10% "magazijn en handelingskosten" in rekening worden gebracht.
Dit bedrijf maakt een fout en ik mag daarvoor betalen?
Bovendien is dit ook wettelijk niet toegestaan. Wanneer niet (kosteloos) het juiste product geleverd kan worden, dienen alle kosten geretourneerd te worden.

Ook hier heb ik op gereclameerd en hebben ze "na intern overleg besloten de 10% handelingskosten te laten vervallen".

resultaat, ruim 5 weken later heb ik geen toetsenbord en de kosten na het nodige geharrewar retour..

Klacht 4:
Nu is dit product nog steeds op hun website te bestellen, nu met de toevoeging "UK" in de productnaam.
De website laat nog steeds de normale Nederlandse toetsenbordindeling zien in de afbeelding, bovendien wordt op geen enkele manier duidelijk aangegeven dat de toetsenbordindeling niet gebruikelijk is voor Nederland, maar dat het een Engels toetsenbord betreft waarbij diverse toetsen op een andere plek zitten!

Dat is toch meer dan vreemd voor een product waarvan er nog steeds een voorraad van wordt aangegeven terwijl die speciaal voor mij moest worden besteld (daar zal de mijne dan nu ook tussen zitten? Die wordt gewoon weer als nieuw verkocht?!) Dus ze verkopen retouren ook gewoon als nieuw blijkbaar..

prijs.. maar als er wat mis gaat.....

Reactie DiscountOffice.nl:

Geachte klant,
Het spijt ons dat u een verkeerde levering heeft ontvangen. Helaas is de afhandeling van uw klacht niet verlopen zoals het zou moeten. Hiervoor bieden wij u onze excuses aan.
Echter willen wij u graag informeren dat voor u als zakelijke klant de wet koop op afstand niet geldt. Deze wet is alleen van toepassing op particuliere aankopen.
We zullen dit spijtige praktijkvoorbeeld gebruiken om onze dienstverlening te verbeteren zodat we dit soort fouten in de toekomst niet meer maken.
DiscountOffice.nl Klantenservice

Score voor DiscountOffice.nl: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee