Lia Overman

De wasbare mondkapjes zijn erg slecht. De binnenkant zit vol met vouwen, wat vreselijk irritant is. Er zit geen klemmetje op de neus, die je op maat kan maken voor jouw eigen neus. Met als gevolg dat het kapje open staat richting de ogen. Voor brildragers is dit écht niet fijn! Je bril beslaat en doordat je het niet kan afsluiten, kunnen de virussen gewoon naar buiten. Waarom ik dit zeg? Omdat als je bril gaat beslaan door je eigen ademhaling, komt dit vocht dus in de vrije lucht, wat nu juist níet de bedoeling was. De dames en herenmaten verschillen zeker van elkaar. De damesmaat bij ons was groter dan de herenmaat. Vreemd!!! Ik heb een aantal dagen geleden hierover een mail gestuurd, maar heb nog steeds geen antwoord hierop. Géén aanrader om te kopen!!!

De levering was wél snel.
Ik weet niet of ik dit bedrijf wel of niet moet aanbevelen, omdat dit mijn eerste ervaring was. Ik schrijf dus ‘niet aanbevelen’ door deze ervaring, maar dat wil niet zeggen, dat de rest ook niet goed zou zijn.

Reactie DiscountOffice.nl:

Geachte klant,
Het spijt ons dat de mondkapjes niet aan uw verwachting voldoen, Wij hebben echter geen mail van u kunnen terugvinden, wilt u s.v.p. contact opnemen via retouren@discountoffice.nl ?
DiscountOffice.nl Klantenservice

Score voor DiscountOffice.nl: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee