Bas

Na enkele bestellingen naar volle tevredenheid, is mijn laatste bestelling een teleurstelling.
Ik had iets besteld, maar voordat het geleverd was bedacht dat een andere oplossing beter zou zijn. De bestelling heb ik daarom keurig in ongeopende doos op eigen kosten retour gestuurd.
Na 6 weken nog geen geld terug. Blijkt dat je moet bellen en vragen om je geld terug. Retour geld houdt het bedrijf namelijk vast, vermoedelijk in de hoop dat je vergeet dat je het retour gestuurd hebt.

Maar dat is nog niet alles. Je betaalde verzendkosten voor het ontvangen van je bestelling, die krijg je niet terug. Ook houden ze nog 10% handelingskosten voor de retour in.

Kortom, op mijn bestelling, een standaard voorraad artikel, ben ik enkele tientallen euro's verloren en heb er uiteindelijk niets voor gekregen. En dat laatste is mijn eigen keuze, want ik heb het retour gestuurd, maar het voelt wel als diefstal.

Ik bestel hier niet meer. Jammer...

Ze helpen je graag van je geld af als je iets retour stuurt.

Reactie DiscountOffice.nl:

Geachte klant,
Mocht u een vergissing gemaakt hebben bij uw bestelling dan kunt u gebruik maken van onze retourprocedure volgens onze retourvoorwaarden, zie https://discountoffice.nl/retourvoorwaarden
U ontvangt een creditnota die u kunt verrekenen met een eventuele nieuwe bestelling, tenzij een terugbetaling gewenst is. We zullen het bedrag z.s.m. terugstorten.
DiscountOffice.nl ontmoedigt retourzendingen door de kosten van retourzendingen niet in de verkoopprijs van de producten te berekenen, waardoor wij scherpe prijzen kunnen hanteren. De kosten voor de verwerking van de goederen in het magazijn worden doorberekend aan de zakelijke klanten.
De verzendkosten van uw bestelling worden niet gecrediteerd, er zijn immers kosten gemaakt om uw bestelling verzekerd te versturen.
DiscountOffice.nl Klantenservice

Score voor DiscountOffice.nl: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee