Roberto Meijer

Dit amateurclubje heeft een slechte wesite en een slechte service. De foto’s bij de producten kloppen niet, waardoor ik een verkeerd artikel heb besteld. De beschrijving is leidend, krijg ik te horen, dus €12 verzend- en retourkosten aan m’n broek. Van customer experience en klanttevredenheid heeft deze rommelmarkt nog nooit gehoord.

Hoe zou het wel moeten?
“Bedankt voor het opmerken dat er onjuiste foto’s op de website staan. We zullen deze aanpassen. Uiteraard hoeft u geen retourkosten te betalen.” Deze tip is gratis, maar ik ben bang dat het niet meer goed komt met deze toko. Zal snel failliet gaan denk ik.

Let op: dit bedrijf koopt zo te zien ook positieve reviews, want ik lees dingen die sowieso niet waar zijn. Geen zaken doen met dit bedrijf!

Nee, helaas.

Reactie DiscountOffice.nl:

Geachte klant,
Het spijt ons dat het artikel niet voldoet aan uw verwachting. Zoals vermeld in onze algemene voorwaarden gelden afbeeldingen, tekeningen e.d. bij benadering. In de producttitel van het door u bestelde artikel staat duidelijk vermeld waarvoor het artikel geschikt is.
Als u een artikel wilt retourneren, kunt u gebruik maken van onze retourprocedure. DiscountOffice.nl hanteert 10% magazijn en handelingskosten voor goederen met een minimale retour waarde van 50 euro excl. BTW. De kosten van retourzendingen worden niet doorberekend in onze verkoopprijzen waardoor wij scherpe prijzen kunnen blijven hanteren.
DiscountOffice.nl klantenservice

Score voor DiscountOffice.nl: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee