Leveringen met veel hik-ups maar goed gekomen.
Sterke punten
Wat geleverd werd, was goed, maar de aflevering ging eerst moeizaam, doordat eerst mijn mail bij de bestelling niet was doorgekomen en daardoor geen rekening werd gehouden met onze, vanwege de vakantie, beperkte openingstijden.
Maar intussen is alles, in etappes, keurig afgeleverd.