Is dit de oplossing
Sterke punten
Bij een stempel ontbreekt een tegoedbon voor het tekstplaatje. Ipv het (per post) toezenden van de bon wordt de stempel door DHL opgehaald en wordt er een nieuwe afgezonden. Lijkt mij niet echt efficient !!
Bij een stempel ontbreekt een tegoedbon voor het tekstplaatje. Ipv het (per post) toezenden van de bon wordt de stempel door DHL opgehaald en wordt er een nieuwe afgezonden. Lijkt mij niet echt efficient !!