Hank H.

Het bestellen ging makkelijk, maar we kregen een paar dagen voor de levering, dat niet alles geleverd kon worden, terwijl op de site alles op voorraad was. De glansmispel wordt nu een week later geleverd en de lavendel kunnen ze niet meer leveren.

alles op een plek

beschadigde appelboom en hortensia's, Chagerijnige chauffeur die niet de planten in de tuin wilde zetten. Daarvoor in de plaats zette hij ze gewoon in de volle zon. Zeer teleurstellend allemaal.

Reactie Directplant.nl:

Goedemorgen,
Hartelijk dank voor uw feedback! Het spijt ons ten zeerste te vernemen dat uw ervaring met onze service niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. We willen ons oprecht verontschuldigen voor het verloop van levering van uw bestelling. We werken er hard aan om u zo goed mogelijk te helpen en vandaag vind de bezorging plaats van de ontbrekende planten. We begrijpen dat de beschadigingen aan de appelboom en hortensia's bijzonder teleurstellend waren, u kunt ons foto's toesturen naar info@directplant.nl, we kijken graag mee naar een oplossing.
Het klopt dat tijdens de drukke voorjaarsperiode onverwachte wijzigingen kunnen optreden bij onze kwekers, wat soms leidt tot vertragingen in het voorraadbeheer. We streven er altijd naar om dergelijke wijzigingen zo snel mogelijk op onze website te verwerken. We waarderen uw geduld en begrip in deze situatie en hopen dat we samen naar tevredenheid kunnen werken. We hebben contact opgenomen met u via uw bestelling.
We vernemen graag van u.
Klantenservice Directplant

Score voor Directplant.nl: 1.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Voor 1600 euro aan planten.