LJ

Slechte service als er iets niet klopt bij de bestelling

planten zien er goed uit

zorgvuldigheid qua leveren, de bestelling is niet compleet, meer dan de helft is niet geleverd, er wordt telefonisch aangegeven dat ze het vergeten zijn maar dat het op voorraad is, de mail op maandag geeft aan, wordt opnieuw besteld en u moet 2 weken wachten. Het gaat om een kleine 30 planten die gewoon niet mee geleverd zijn, niet een telfoutje van 1 of 2 plantjes. Zeer slordig! dit gaat over een aardig bedrag wat besteld is.

Reactie Directplant.nl:

Goedemorgen,
Hartelijk dank voor uw feedback! Het spijt ons bijzonder dat het verloop van uw bestelling niet naar wens is gegaan. We zien inderdaad dat de levering niet naar behoren is verlopen. Echter doen we ons uiterste best om u verder te helpen, we hebben samen naar een oplossing gezocht. Hieruit hebben we u gecompenseerd en zo snel mogelijk de nalevering van de missende planten verwerkt. We vinden het erg vervelend dat de oplossing niet naar wens is en kijken graag verder met u mee. Doorgaans reageren we binnen 24 uur op berichten, tijdens de voorjaarsdrukte kan dit enkele dagen langer duren dan gewenst. We zullen contact met u opnemen via uw bestelling.
Klantenservice Directplant

Score voor Directplant.nl: 2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
hortensia's