Nijhuis

Prima ervaring. Handig als je zelf geen auto met trekhaak hebt. Klantenservice was tussendoor prima te bereiken en werd ook gerust gesteld met concrete informatie. Wat jammer is dat de bomen niet door jezelf worden uitgekozen maar door het bedrijf. Dus wat je krijgt dat is het, wellicht had je een andere mooier gevonden... dan heb je pech.

De aanplanting is goed gegaan en de boompjes staan er nog. Ook na de storm stonden ze er nog. Dus tot nu toe tevreden. We merken wel dat de pruimenboom heel veel water snakken en je die ook echt moet bij schenken elke dag. Benieuwd of deze ook zal groeien. De bol bomen hebben al mooi nieuw blad en zijn al verder in de ontwikkeling dan toen ze gebracht waren.

Informatie over de plant
Filmpjes op youtube
Klantenservice goed bereikbaar met al je vragen via de mail
Wordt bezorgd door heel Nederland
Vriendelijke bezorger

Iets meer tips met foto's hoe te snoeien
Bij de fruitbomen indicatie aan geven wanneer de verwachting van de vruchten zijn na aanplanting. Dit is voor nu maar een raadsel.
Planten die niet op voorraad zijn even onzichtbaar maken. Want wanneer je sorteren op laag naar hoog krijg je eerst veel pagina's te zien zonder prijs omdat ze tijdelijk niet leverbaar zijn en soms zit er dan wel. Dit maakt voor mij dat het zoeken op beschikbare planten voor mij geen nieuwe aankoop heeft opgeleverd.

Bezorgkosten zijn aan de hoge kant wanneer je een kleine bestelling plaatst (dus geen boom formaat).

Ik mis vooral wat oudere fruitstruiken, wat wordt aangeboden is relatief klein en jong.

Score voor Directplant.nl: 4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Fruitboom half stam en 2 bol catalpa groot