M. Middelveld

Bestellen en bezorgen was prima maar de conditie van de planten was teleurstellend. Alle planten waren met de potrand gelijk afgeknipt. Veel planten hebben nog een bloei te gaan, nu moeten ze eerst weer een bladrozet maken. Daarnaast was de grond in de potjes kletsnat, allemaal bruine wortels. Inmiddels staan ze ruim een week in de grond en sommige beginnen een beetje aan te slaan.
Daarnaast wordt eigenlijk een 2 jarige plant als kort levende vaste plant verkocht, nogal verwarrend en ws weggegooid geld?
Zoals ik de planten heb ontvangen zal ik niet snel weer bij jullie bestellen, wil ook graag info over hoe en waarom alle planten zijn afgeknipt.

Levering bij ophaalpunt vind ik mooi omdat het dan kosteloos is maar heeft ook een nadeel: Als de planten bij mij thuis waren afgeleverd had ik ze ws geweigerd.

Betere en eerlijker informatie over de planten.
Als je de website sluit gaat automatisch de winkelwagen leeg, lastig en vervelend, een bestelling plaatsen en planten uitzoeken gaat niet altijd in een keer.

Reactie Directplant.nl:

Bedankt voor uw review. Wat vervelend dat niet alle planten aan uw verwachtingen voldeden. Dit spijt ons bijzonder.
Klopt het dat wij hierover geen eerder bericht hebben ontvangen? Wij zouden graag samen met u naar een goede oplossing zoeken. Ook op een afhaalpunt mag u uiteraard de planten laten staan, als ze niet naar wens zijn. Wij nemen deze dan retour.
Het klopt dat het om jonge planten gaat. Mogelijk bloeien deze nog dit jaar, maar in elk geval zullen ze dit jaar nog goed aanslaan en volgend jaar mooi bloeien.
Mocht er onverhoopt een plant uitvallen of niet aanslaan, laat het ons dan vooral weten. Wij geven groeigarantie op al onze planten.
Klantenservice Directplant

Score voor Directplant.nl: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Vaste planten