Leveren niet wat je bestelt/betaalt en zelfs de nalevering is incompleet. De klantenservice scheept je af en klantvriendelijkheid is ver te zoeken.
Sterke punten
geen
Verbeterpunten of tips
leveren wat een klant bestelt en een vriendelijke klantenservice
Reactie Directplant.nl:
Bedankt voor uw review. Wat vervelend dat bij u het gevoel is ontstaan dat wij u niet serieus nemen. Dit is uiteraard nooit onze intentie geweest. Onze excuses dat dit beeld bij u toch is ontstaan.
Inmiddels zijn we samen een oplossing aan het afstemmen, zodat de niet geleverde planten alsnog nageleverd worden. Deze planten zijn opnieuw besteld en ontvangt u binnenkort alsnog.