myriam vrijland

Service is gewoon slecht. Garantie ver te zoeken :-((. Al onze beukenplanten hele moeilijke start , helaas lag alles aan ons /(na super goede verzorging ) heel veel nieuw moeten planten 🥴. Nu in najaar leiboom geplant , helaas die is iets begonnen maar doet niks tot weinig. Beetje jammer dat garantie weg is voordat de boom wat gaat doen ????? Voor mij geen Direct plant meer !!!!

Eerlijke garantie geven !!

Reactie Directplant.nl:

Beste Myriam Vrijland,
Wat jammer dat u niet tevreden bent over onze service.
U geeft aan dat u zich niet kunt vinden in onze garantie termijn. Dit spijt ons bijzonder. Wij bieden 2 maanden garantie op alle potgekweekte planten en voor planten uit volle grond, geven wij garantie tot 1 juni. Als een plant of boom in het najaar of in de winter is geplant, dan zijn wij meestal erg coulant om de garantie indien nodig te verlengen, omdat nu eenmaal niet altijd snel genoeg duidelijk is of een plant al dan niet aanslaat.
Wij hebben alleen een melding gekregen van de leilinde, waar nog weinig blad aan zat. Daarop hebben wij u voorzien van advies. Wij hebben hierop echter niet meer te horen gekregen dat de boom alsnog niet is aangeslagen.
Naar aanleiding van uw bericht hebben wij nogmaals contact met u opgenomen, maar helaas hebben wij hierop ook nog geen reactie vernomen. Wij zouden graag met u in contact komen om alsnog te zorgen voor een passende oplossing.

Score voor Directplant.nl: 2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Leibomen vivimus beukenhaag