Martin

Ze hebben een fijne en goede website en reageren vrij vlot op mail. Echter was mijn ervaring met de kwaliteit van de levering wat minder.

- De bamboe planten die ik geleverd kreeg hadden een klein trauma te verwerken; enkele geknakte stengels en de plastic potten waar ze inzaten waren gebarsten en deels open.
- De 3 zakken potgrond die meekwamen hadden allen gaten van de vingers van de bezorger... niet fijn als je er nog mee moet sjouwen.
- De afspraak die je op de website maakt, wordt in de prullenbak gegooid en er wordt eenzijdig een nieuwe datum en tijd aan je mede gedeeld. Er onhandig, vooral als je vrij neemt voor de datum die je op de website hebt ingevuld...

Ik snap dat ze niks meer kunnen als de bezorging voltooid is, maar 25% korting op de volgende bestelling terwijl die er niet komt is een wassen neus.

Goede, duidelijke website met veel info.
Vlotte communicatie via mail en telefoon.

- Het inplannen van een afspraak via de website moet ook resulteren in een afspraak; deze moet niet met eenzijdige communicatie overboord worden gegooid.
- Kwaliteit van de planten moet voorop staan; deze planten waren niet goed behandeld (waarschijnlijk tijdens hun transport)
- Niet in de voortuin pleuren als iemand thuis blijft om ze te ontvangen; aanbellen lijkt me een kleine moeite.

Score voor Directplant.nl: 2.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Bamboe planten (6x) en bijbehorende potgrond