Ik heb drie keer struiken besteld bij directplant en ben uitermate tevreden over de service en vooral het gemak. Het bespaart me een rit naar het tuincentrum, ik ben goedkoper uit en ik heb geen gesleep met al die struiken en aarde. De levering vindt plaats direct aan huis. Het wordt zelfs voor je in de achtertuin gezet. Zelf hoef je de struiken alleen nog te plaatsen.
Bij de tweede levering had ik twee struiken die het niet leken te overleven. Na een mailtje kreeg ik zonder gezeur meteen dezelfde week nog twee nieuwe struiken geleverd en een advies waarmee ik van de twee struiken die niet leken te halen er uiteindelijk toch nog 1 in leven kon houden.
Sterke punten
Goede service. Houdt zich aan afspraken.
Verbeterpunten of tips
De reactiesnelheid is soms wat traag.