Jolanda Doornhein

Jammer dat het afhaalpunt in Battenoord gesloten is tot half maart!. En dat er geen regeling is te treffen om het onderweg naar een afhaalpunt op een ander eiland is te regelen. Zeker in deze tijd met onze moderne communicatie.

nee

Meer reageren met uw gezonde boerenverstand. Dit kost u klanten.

Reactie Directplant.nl:

Geachte mevrouw Doornheim.
In het telefoongesprek wat u met onze klantenservice heeft gehad is aangegeven dat het afhaalpunt wat uw voorkeur heeft tot half maart gesloten is. Uw voorstel om het thuis te bezorgen omdat wij "toch altijd wel in de buurt komen van Middelharnis" kon op dat moment niet toegezegd worden omdat de planning op het moment van het gesprek nog niet bekend was.
De uitleg dat het aanplanten van de kruisbes op het moment dat de grond bevroren is niet gunstig heeft u ook niet kunnen overtuigen dat de bestelling beter op een later moment bij ons afhaalpunt geleverd kan worden.
We zijn altijd bereid naar een oplossing te kijken en het is dan ook jammer dat u binnen 2 minuten na het telefoongesprek een slechte review heeft gegeven. Ook de 5 keer dat u hierna via de telefoon contact heeft gehad met ons heeft u niet kunnen overtuigen van onze medewerking.
Met Vriendelijke Groet,
Het Directplant Team.

Score voor Directplant.nl: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
helaas niets