Ik ben erg tevreden met de informatie op de website over de planten. Hierdoor kon ik precies de juiste plantjes bestellen voor mijn doel en de omstandigheden in mijn tuin. Ook met de tip voor type aarde ben ik heel blij.
Het afleveren in mijn tuin vind ik ook super handig, hoef ik zelf tenminste niet meer te slepen :-)
Het vertrouwen dat ik de betaling per bank overschrijving achteraf mocht doen waardeer ik ook, daarom heb ik het ook direct na levering overgemaakt.
Complimenten ook voor de ge-update factuur (een aantal plantjes konden niet geleverd worden), perfect !
Ik heb ook nog telefonisch contact met jullie gehad en heb dit als een prettig gesprek ervaren.
Intussen heb ik al aan mijn zussen en ouders doorgegeven om bij jullie te gaan bestellen. De beste reclame is nog steeds mond op mond reclame :-)
Sterke punten
Informatie op de site
Communicatie per email
Communicatie per telefoon
Factuur
Betalingsoptie flexibiliteit
Vertrouwen
Verbeterpunten of tips
Misschien iets voor updates op het juiste moment voor snoeien, bemesten ofzo?